BekesJembatan boardingCara memilih yang betul

  • masa pelepasan:2024-04-27 09:01:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:151
  • Penerangan pantas:

    Bekes,Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, mema

Kandungan artikel

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

BekesPilih minyak hidraulik, yang digunakan untuk tekanan sejuk, dan penyegelan dalam sistem hidraulik. Pemilihan minyak hidraulik yang salah adalah penyebab utama kegagalan sistem hidraulik dan kesiapan. Minyak hidraulik patut dipilih mengikut peraturan, dan minyak hidraulik berbeza tidak boleh dicampur untuk mencegah keberadaan

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

Bandar PalermoJembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).


BekesJembatan boardingCara memilih yang betul



Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Dalam bidang ekonomi, tepatnya, fleksibiliti, dan nisbah harga kepada efisiensi pengangkutan secara langsung berkaitan dengan nasib dan keselamatan syarikat disebabkan keadaan jalan yang berbeza. Oleh itu orang mempunyai jangkaan yang tinggi untuk jembatan naik hidraulik kereta komersial, terutama yang berkhidmat sebagai komponen utama trek dan semitrek. Berterus-menerus mengembangkan, mengembangkan, dan menghasilkan banyak siri dan varieti jembatan naik hidraulik untuk memenuhi keperluan transportasi kargo modern. Di bawah adalah perkenalan kepada ciri-ciri sistem penggantian jambatan naik hidraulik.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Biaya tenagaPerrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Semasa penggunaan,BekesProdusi jambatan naik, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.


BekesJembatan boardingCara memilih yang betul



Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Biaya adalah masuk akalSyarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

The paint surface of the fixed boarding bridge workbench is smooth and flat, with good adhesion to metal, uniform color, no bubbles, cracks, wrinkles, paint leakage, and sagging. Penjaga di jambatan pengangkut sepatutnya mempunyai tanda keselamatan hitam dan putih.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

BekesPanjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang, dll.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.


IsioloMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat BekesJembatan boardingCara memilih yang betul memberi anda BekesJembatan boardingCara memilih yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan BekesJembatan boardingCara memilih yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BekesJembatan boardingCara memilih yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BekesJembatan boardingCara memilih yang betul. BekesJembatan boardingCara memilih yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BekesJembatan boardingCara memilih yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!